2 תשובות
אם אני לא טועה מצב אנוש זה אומר שהיא גוססת
אני מאוד מקווה שהיא תצא מזה
אני מאוד מקווה שהיא תצא מזה
לא גוססת היא פשוט במצב קשה מצב אנוש זה גוססת
יש לה פגיעת ראש קשה והמצב שלה לא יציב המצב ההמודינאמי שלה דופק לחץ דם סטורציה לא יצבים
ישלה גם פגיעות גפיים שזה לא משהו שמהווה סכנה כנראה זה רק שברים דואגים כגרע לפגיעת ראש
היא כרגע מורדמת ומונשמת עד לניתוח רוב הסיכויים שהיא תנותח
יש לה פגיעת ראש קשה והמצב שלה לא יציב המצב ההמודינאמי שלה דופק לחץ דם סטורציה לא יצבים
ישלה גם פגיעות גפיים שזה לא משהו שמהווה סכנה כנראה זה רק שברים דואגים כגרע לפגיעת ראש
היא כרגע מורדמת ומונשמת עד לניתוח רוב הסיכויים שהיא תנותח
באותו הנושא: