8 תשובות
יש סיכוי שתתחרטי על זה בעתיד...
את תהי במקום אחר בחיים שלך, דברים אחרים יעניינו אותך, להקות אחרות.
את תהי במקום אחר בחיים שלך, דברים אחרים יעניינו אותך, להקות אחרות.
שואל השאלה:
יש לי כמה שאני ממש מתחברת אליהם, וגם אם אגדל זה יהיה נחמד להסתכל על זה ולהיזכר בתקופה הזאת ובכללי בצ'סטר.. האמת שאין לי מושג אני עדיין מתלבטת
יש לי כמה שאני ממש מתחברת אליהם, וגם אם אגדל זה יהיה נחמד להסתכל על זה ולהיזכר בתקופה הזאת ובכללי בצ'סטר.. האמת שאין לי מושג אני עדיין מתלבטת
אנונימית
אני לא הכי בעד קעקועים כי לדעתי אחר כך נמאס ומתחרטים וקשה להוריד את זה
אבל לא נראה לי שזה נדוש, זה דווקא נשמע נחמד וקעקועים של משפטים זה הכי יפה.
אבל לא נראה לי שזה נדוש, זה דווקא נשמע נחמד וקעקועים של משפטים זה הכי יפה.
אני רציתי לקעקע תקופה את המשפט 'it took the death of hope to let you go', ואני עדיין רוצה
אבל זה משפט מדכא כזה, שאם אסתכל עליו בעתיד לא אבין מה חשבתי לעצמי...
קחי את הזמן, תחשבי על זה תקופה.. אל תקפצי ישר לעשות דברים שיהיה לך מאוד קשה לקחת חזרה אחר כך.
אבל זה משפט מדכא כזה, שאם אסתכל עליו בעתיד לא אבין מה חשבתי לעצמי...
קחי את הזמן, תחשבי על זה תקופה.. אל תקפצי ישר לעשות דברים שיהיה לך מאוד קשה לקחת חזרה אחר כך.
תעשי אם את אוהבת ואם בכללי המשפט יפה, למה לא?
שואל השאלה:
אולי ארשום כאן כמה מהמשפטים ותגידו לי מה דעתכם?
אולי ארשום כאן כמה מהמשפטים ותגידו לי מה דעתכם?
אנונימית
בכבוד..
תכתבי פה את המשפט (;