9 תשובות
למה בדדכאון, זה רק ריאלטי.
אנונימית
שגיא הוא בדיוק חזר לחיים עם הטלפון והטכנולוגייה כי הוא הודח
אנונימית
איתי, ראיתי את כל הפרק
זה בסה"כ טלויזיה
מה יש לך להיות בדיכאון?!
את יכולה לפנות תמיד ואשמח לעודד
מה יש לך להיות בדיכאון?!
את יכולה לפנות תמיד ואשמח לעודד
זה לא באמת זה הכל מכור
למה לקחת קשה
למה לקחת קשה
תמיד פה:)
למה את בדיכאון, מפרק של תוכנית ריאלטי דפוקה?
מעיין הייתכן שיש לך משתמש בסטיפס?
אנונימית