אבל מידה 34 עולה עליי וזה פשוט טיפונת לוחץ, אני אוהבת שכשאני יושבת אני לא מרגישה שהבטן שלי מתפוצצת עוד שנייה, אפילו יש לי גינס מידה 32 והוא טוב עליי פשוט אני מרגישה שעוד רגע אני מתפוצצת, וכזה אמרתי לחברה שלי והיא הייתה ממש מופתעת, זה עד כדי כך נוראי? (בת 16)