תשובה אחת
קודם כל לא כתוב אחרי כמה פעמים עברת, אין לך מה להתבאס גם אני נכשלתי בפעם הראשונה, והפעם השניה פשוט לקחתי את כל הזמן שלי במבחן קראתי כל שאלה לאט לאט גם אם ידעתי את התשובה ממש מהר, אל תלחצי והבצלחה.
באותו הנושא: