4 תשובות
תילחמי ואולי תחזרו לדבר שוב ויצא מזה משהו טוב, אל תוותרי כי אחר כך סתם תתבאסי.
תתחילי איתה שיחה, ותראי איך יילך.
תשלחי לה מה כבר יכול ליקרות
מה שיפה בסטיפס זה שאת לא חייבת שום דבר לאף אחד כי את לא צריכה אחר כך להסתכל לאנשים פה בעיניים כל יום. נסי מה אכפית לך?
באותו הנושא: