4 תשובות
לדעתי ג'ינס, הבד יותר עבה ולא נצמד לגוף (יכול להיות גם חיסרון וגם יתרון^^)
אנונימי
לא משנה כי במילא שניהם שחורים אז שניהם זה בסדר.
אני חושבת טייץ.. כי טייץ זה ממש צמוד לך לגוף ואז את מרגישה את הפד.. ולא דןאגת שנוזל לך או משהו.. בגינס זה קצת רחב שם.. ואפשר להרגיש שהפד רופף לך ולא הכי נוח ככה..
מה שנוח לך יותר, גם ככה שניהם שחורים.