3 תשובות
אכן, צריך לפקסס. גם אני פיקססתי
אני מסכימה עם תגובה מעליי
ואחכ תתקשרי אליהם לוודא שזה באמת הגיע
ואחכ תתקשרי אליהם לוודא שזה באמת הגיע
אני חושבת שצריך לפקסס ולא לשלוח במייל.
אנונימית
באותו הנושא: