3 תשובות
אכן, צריך לפקסס. גם אני פיקססתי
אני מסכימה עם תגובה מעליי
ואחכ תתקשרי אליהם לוודא שזה באמת הגיע
אני חושבת שצריך לפקסס ולא לשלוח במייל.
אנונימית