7 תשובות
כן, זה מעולה!
כן ברור אבל זה קשה
כן..
כל הכבוד רואים ששקעת
כל הכבוד רואים ששקעת
כל הכבוד
אני חושבת שעוד כמה שנים כשאצטרך לעשור את המבחן אקבל 100! יש!
אני חושבת שעוד כמה שנים כשאצטרך לעשור את המבחן אקבל 100! יש!
ואוו זה מלא
כן, ציון מעולה.
זה אחד מהציונים שאפשר לקבל אז אני מניח שכן חחח
באותו הנושא: