3 תשובות
למה. מה יוצא לך מזה? סתם תוגשי על 0 ולא יהיה לך סיכוי לעבור...
לא, מפתאום.
אין בגרות בלי ציון הגשה.
את יכולה, אבל הבית ספר לא יאשר לך את זה.. המגן שלך הוא צריך לעזור לך בבגרות.. נכון לפעמים הוא דופק אבל לרוב הוא עוזר..
את יכולה.. אבל לא יתנו לך