3 תשובות
"בשביל כבוד צריך לעבוד"-בדיוק אותו דבר. תעשי את כל התרגילים שפה. גמישות לא מפתחים על אזור אחד בגוף, אלא על כולו.
1. שבי בשפגט הכי מתוח שאת יכולה במשך דקה לכל צד. עכשיו תעברי ל"שפגט בנים" ותהיי גם שם דקה. שימי מוזיקה ברקע או שתקראי משהו תוך כדי... העיקר תחזיקי שם הרבה זמן ותלחצי, תעשי כאלו "טיקים", תעבירי משקל ותחזירי.
2. שבי בפיסוק עם הראש למטה כמה שאת יכולה עד שתגיעי לרצפה. חכי שם 2-3 דקות, אח"כ תקרבי את הראש לכל רגל (תצמידי לברך) וחכי גם שם.
3. שכבי על הגב ופסקי את הרגליים כמה שאת יכולה. לחצי עליהם. חכי שם שלוש דקות. את יכולה להשען על קיר, העיקר להפעיל לחץ על הרגליים.
4. תגמישי את הגב שלך. יש עוד מלא תרגילי גמישות באינטרנט, רק תחפשי.

חשוב חשוב חשוב! קודם כל גמישות היא מוקד לבעיות. מז"א? זה אומר שכדי שלא יווצרו לך שברים ודברים כאלה את חייבת אבל חייבת לעשות תרגילי כוח גם, שיחזקו לך את השרירים. אחרת יהיו לך נקעים והתכווצויות והמפרקים שלך יהיו מאוד רגישים ואת תהיי ילדת ספגטי כזאת. אני רוקדת שנים ואת חייבת לעשות גם תרגילים שיחזקו לך את השרירים, תרגילי סיבולת וכו'... כמובן שחשוב לשמור גם על תזונה נורמאלית כדי לחזק את השרירים, חלבונים וכאלה.
והכי חשוב: לא לעשות הכל בבת אחת. תתחילי ממעט זמן בכל דבר, תעשי פעם-פעמיים בשבוע ולאט לאט תגדילי את התדירות. תעשי קצת תרגילי חימום ומתיחות לפני. אחרת יתפסו לך השרירים והגוף שלך לא יצליח להתרגל לכל זה. חבל:)
בגמישות השרירים מתארכים, בגלל זה חשוב לחזק אותם. תקפידי!

בהצלחה
קודם כל כל הכבוד, לעשות ספורט זה בריא וחשוב, יוזמה ויפה.

מתיחות-
עומדים ברגליים צמודות וישרות, מנסים להגיע עם כפות הידיים כמה שיותר נמוך.
לאט-לאט תאריכי את הזמן שאת מנסה להגיע אל הרצפה.
אם התרגיל קל לך, תנסי להגיע עם הרגליים אחורה.
אפשר לחבק את הרגליים ולהצמיד את הראש אל הברכיים בהתאם ליכולותייך.
חושב לעשות תהליכים אלו בהדרגה.

ישיבת "פרפר", לנסות להגיע עם כפות הרגליים לכיוון המפשעה, לנסות לקרב את הראש אל כפות הרגליים, לשבת ישיבת פרפר ולנסות להצמיד את הבטן לרצפה.

ישיבת פישוק, הצמדת סנטר לברך, אוזן לברך ועוד. להשתטח על הרצפה בישביתי הפישוק, לנסות להצמיד בטן. חשוב בתרגיל זה לא "להפיל" את הברכיים ולהוריד אותן אל הרצפה אלא להשאיר אותתן כלפיי מעלה. "פוינט" באצבעות.
כדאי לחזור על תרגילים אלו גם עם "פלאקס".

ישיבה שלמה, "פוינט" באצבעות, ברכיים נעולות, לקרב את הסנטר אל הברכיים.
לחזור על התרגיל עם "פלאקס" באצבעות.

שפאגט "בנים" נקרא גם פנקייק. רגליים ישרות מתוחות, "פוינט", להצמיד בטן לרצפה.

שפאגט "בנות" כמיטב יכולתך.

מקווה שעזרתי =)
//...
אנונימיץ