11 תשובות
כן זה בא והולך
כן, אבל לאחרונה פחות.
בכללי יש לי המון..
קורה לי הרבה.
אני לא חושב שאני באמת שונא את כולם במצבים האלה, פשוט אין לי מצב רוח.
כן קורה
מחזור בעיקר
כן, זה קורה לי לא מעט.
כן זה היה קורה המון אבל צריך להבין שלפעמים אי אפשר להביא לסביבה להשפיע על החיים בגלל כל מיני סיבות שונות אם תתחילי עם ההשקפת עולם הזאת את פשוט תהני פי מליון
שואל השאלה:
הודי יהודי גאה
מה זא? תסביר יותר.
אנונימית
כן, לא רק זה מחשבות של רצח וזה
אם הבנתי נכון את בתקופה כזאת שאת שונאת את כולם בגלל משהו רע שקרה? ואם תוכלי לכתוב למה את במצב כזה אני אולי יוכל לעזור לך יותר
כן חח אני בתקופה כזאת.
מי לא אוהב את גיל ההתבגרות