התחברות
הרשמה
מה זה אדפטציה? וריגרסיה?
16 ביוני 2012, 18:12
מה זה
מושגים
בני נוער
2 תשובות
אדפטציה זו הסתגלות
רגרסיה-נסיגה
r
reuven
שואל השאלה:
לא כול כך הבנתי.. אפשר הסבר טיפה יותר מורחב?
אנונימית
באותו הנושא:
למה אדפטציות של מנגה לרוב הרבה יותר נוראיות מהמנגה? כשהמנגה מעולה