7 תשובות
מתעלם ממני בגלל האגו
כשאתן נדבקות אלינו ברמה מטורפת וכל שניה רק מחפשות אותנו ורומזות לנו ובסוף כשאנחנו עושים עליכן את הצעד אתן פתאום "אין לי מושג על מה אתה מדבר"
אנונימי
מצפות שרק הבנים ישלמו עליהן. למה הן לא יכולות לשלם?
שואל השאלה:
שאלתי מה הכי מעצבן שבנות עושות
אנונימית
כשהן משחקות משחקים איתך... ולא הולכות ישיר תאכלס
מסננת אותי, משקרת לי, אומרת שהיא לא כועסת אבל בעיקרון היא כועסת (זה נוראי)
בריב, שהיא משחקת אותה קשה להשגה ובעלת אגו ואני צריכה לפנות אליה כדי להשלים.
כשהיא עצבנית עלי.
כשהיא במחזור ועצבנית על כל העולם.
שהיא מוותרת עליך.
שהיא עושה לך ריגשי.
שהיא מסתירה ממני דברים.
שהיא משקרת לי.
שהיא אומרת שהיא לא כועסת אבל כועסת.
שהיא צבועה ומשחקת אותה חברה לחברות ששתיכן שונאות.
שהיא עוקצת אותך (כל-כך).
שהיא מסננת אותך.
שהיא מתייחסת לכולם באופן שווה (אין דבר כזה, חברה הכי טובה יש רק אחת, תבחרי ואין מה לעשות).
שהיא חושבת שהיא יותר טובה ממך ומתנשאת מעלייך.
שהיא מקנאה בך.
שהיא עונה לך יבש ורק את מפתחת שיחות והיא לא.
שהיא מדברת על חברות אחרות כמה שהן טובות.
שאכפת לה רק מהקראש שלה.
שהיא מגנה על החברות הכי טובות שלה לשעבר ובמקרה את שונאת אותן.
שהיא חושבת על טובת כולם ועלייך לא.
שאכפת לה רק מהבעיות של עצמה ולא שלך.

בכללי = בנות כשאת רבה איתן, הן פשוט ביצ'ס.

מדברת אחת שכרגע היא בריב עם החברה הכי טובה שלה.