5 תשובות
את רק בת 15, מה את ממהרת? זה עוד יבוא
לא בהכרח, יכולות להיות הרבה סיבות. אין לאן למהר (:
הבנים צריכים לאהוב אותך כמו שאת. אל תתני למראה להטעות אותך
יקרה,
אל תאשימי את עצמך
הכל עוד פרוש לפנייך
אין קשר בין מראה לזוגיות
זוגיות זה עניין גורלי (למרות שיש נטייה תמיד להגזים עם מה שאת מתארת לגבי המראה שלך)

ממש תשמחי אותי שתיכנסי לקשר עם נער עם לב-זהב
בהצלחה יקרה
לא נראה לי שזה קשור, גם אני כמוך
ולדעתי גם לא צריך חבר בגיל הזה זה ממש מיותר ובסוף צד אחד נפגע אז זה לא מועיל בכלום, אין לך מה להתלונן כיאילו זה לא רע
באותו הנושא: