6 תשובות
יש להן חבר?
מה את שמה עליהם בכלל
זה טבעי שבני זוג יתחבקו
תתעלמי מהן
זה חבר שלך, תחבקי אותו כמה שאת רוצה ואין להן זכות להתערב לך בחיים
תחבקי אותו כמה שתרצי.. זה ממש חמוד לטעמי.
את לא צריכה להתייחס לאנשים שמביעים דעה על הקשר בינכם.
בהצלחה!
אם אין להן הן בטח סתם קנאיות חוץ מזה שזה הזוגיות שלך איתו לא שלהן איתו
פשוט תגידי להם מה זה קשור אליכם מה שאני עושה זה מפריע לכן באיזה, שהיא צורה?
תמשיכי לחבק אותו
זה נראה שלחברות שלך אין חבר אם כן הם היו מרגישות גם את הצורך לחבק אותו
באותו הנושא: