התחברות הרשמה

באיזה כיתה יוצאים למסע בפולין?

29 ביולי 2017, 13:06
המסע לפוליןפוליןנסיעהשואההכנות    
8 תשובות
יש בתי ספר שביא
ויש כאלה ביב
B
Be happy(:
אצלנו תמיד היה ביא
ועכשיו שינו ליב (לתחילת יב)
B
Be happy(:
י'א רוב הפעמים.
ת
תתארו לכם עולם יפה
תחילת יב
פ
פה לעזור.
אצלנו בסוף י
L
LIAN❤
יב
S
Scared to be lonely
יא
P
Pikachui
יא
T
The Lightning Thief
באותו הנושא:
באיזה כיתה יוצאים למסע בפולין?
באיזה כיתה יוצאים למסע בפולין?
באיזה כיתה טסים למסע פולין?
מי שפה בכיתה יא אתם תטוסו למסע בפולין שנה הבאה או שלא?
באיזה כיתה טסים למסע פולין?
אני בכיתה יא, יש לי הפרעות אכילה נראה לכם שירשו לי לצאת למסע בפולין?
נכון בכיתה יא או יב יש יציאה למסע בפולין?
כמה מביך זה אם מישהו לא יוצא למסע לפולין כשכל החברים שלו יוצאים?
מי שיוצא למסע לפולין - באיזה תאריך אתם טסים?
גם אתם יוצאים בחופש הגדול למסע פולין?
כמה תלמידים יוצאים למסע לפולין? כמה ילדים למשלחת?