7 תשובות
חח חח חח, במצבים האלו אני עוד שנייה מתעלפת, כבר נלחצתי בשבילך..
לילה טוב:)
לילה טוב:)
חח חשבת שמישהו ניסה לפרוץ לכם לבית ובמקום להעיר את ההורים הדבר הראשון שעשית זה לכתוב את זה פה?
אני שמחה שהכל בסדר:)
שואל השאלה:
חח שמע\י אני יכולה להדליק פשוט את האור, וכן, אני צריכה עזרה, זה דיי מלחיץ לבד לחשוב על זה..
חח שמע\י אני יכולה להדליק פשוט את האור, וכן, אני צריכה עזרה, זה דיי מלחיץ לבד לחשוב על זה..
שואל השאלה:
אוקי, אזעקת שווא.
זה היה סתם השכנים.. שיוא רציתי למות..
אוקי, אזעקת שווא.
זה היה סתם השכנים.. שיוא רציתי למות..
תשימי מוזיקה על פול ווליום כדי שישמע שיש מישהו בבית, רוצי להעיר את ההורים, את האחים, מישהוו
להעיר את אמא/אבא!!
באותו הנושא: