5 תשובות
מעוד סיבה כדאי להגביל
בירקות יש מה שנקרא 'תאית' שזה מפרק את האוכל
לכן ירקות בצורה מופרזת עלול להביא לרגישות בבטן
בכלל ככלל אצבע לא טוב לצרוך שום דבר בצורה מוגזמת
200 קלוריות זה מעט לארוחה ומומלץ להוסיף לירקות טונה וביצה קשה
את אמורה לצרוך כ-1500 קלוריות ביום. 200 זה ממש מעט בשביל ארוחה, אם תבססי את כל התפריט שלך רק על זה ייצא לך 600 קלוריות ביום, זה בערך שליש ממה שאת צריכה.
NiQ
כן אבל 200 קלוריות זה לא הרבה גם אם זה בארוחה אחת.
מה גם ש-200 קל' של ירקות זה צריך להיות כמות לא קטנה ומשביעה,
ולא פחות חשוב - בריאה מאוד לגוף.
בניגוד לשאר המגיבים אני מאמין שלא התכוונת שאת אוכלת רק
את הירקות בלי כלום אלא כנוסף למזון העיקרי וזה מצויין,
רק יותר חשוב שתשימי לב כמה קלוריות יש במזון העיקרי
שאת אוכלת ליד הסלט ירקות וזהו.
וכמו שאמרו את צריכה לצרוך לפחות 1500 קל' ביום
כך שלא צריכה להיות לך בעיה להעמיד ארוחה ב-500 קל'.
ואפילו 600 זה בסדר.

בהצלחה
איך היגעת ל200 קלוריות בסלט? אולי בזכות שמן זית?