2 תשובות
לכל אחד יש דברים שהוא לא מבין וזה בסדר ולגיטימי, אין לך מה להרגיש ככה, את לא היחידה שזה קורה לה ובאמת שהכל טוב.
את לא סתומה כי את לא מבינה משהו,
כולנו לא מבינים דברים וגם אלה שאת לא מבינה על מה הם מדברים גם הם לא בהכרח מבינים הכל.
זה באמת בסדר ואת רק צריכה לשחרר מהתחושה של "אני סתומה" כי אני בטוחה שיש דברים שאת מבינה בהם ואחרים לא.
באותו הנושא: