9 תשובות
לא, זכותך
לא..
גם אני לא שומעת, אז מה.
לא, ממש לא.
אני גם ככה ואיו לי שום סיבה להתבייש בזה.
לא, גם אני לא ככ שומעת. אולי יש לי איזה 2,3 שירים שאני אוהבת והם בעברית.
אחות שלי
מאז שאני זוכרת את עצמי אני שומעת באנגלית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את עומר אדם, עידן עמדי, נתן גושן. זה ממש גרוע? כי כל מי שאני מכירה אוהב אותם.
אנונימית
לא
יש שירים טובים בעברית אבל אני שומע אותם פעם במיליארד שנה, מעדיף לשמוע סימון קורטיס בלופים או לצרוח שירים של טרי דייס גרייס על כל הבית
בכלל אחותי מתגאה בזה שהיא שומעת רק באנגלית רוסית ויפנית
זה דעה במוזיקה, זה לא יכול להיות *רע*.