10 תשובות
נראה לי שתשאל את בעל המקום או משהו..
כי אני אל בטוחה אם מותר
היא לקחה משהו?
שואל השאלה:
היא בסוף לא לקחה כלום כי היה לה חסר כסף אבל השאירה את הכסף אצלי והשארתי אותו בצד
אנונימי
נראה לי עדיף שתשאיר בצד אולי היא תחזור
שים בקופה של החנות ואני מניחה שהיא תחזור אז תרשום לך את זה בצד שלא תשכח
שואל השאלה:
זהו שאני כבר לא זוכר איך היא נראת בגלל שבאו עוד מלא אנשים והיא לא באה ובסוף סגרנו אז אין לי איך לזהות אותה
אנונימי
אם מישהי תבוא ותגיד לך על זה אז תזכר שזו היא
אני מניחה שסתם אנשים מהרחוב לא יגידו לך את זה אם זה לא קרה להם
לחנות ברור,
ואני מקווה שיוותרו לך על החמישה שקלים החסרים ולא יכעסו או משהו כי זה רק חמישה שקלים..
שואל השאלה:
זה מותר?
אנונימי
נראה לי תיקח
אם היא לא לקחה כלום תיקח לעצמך
אנונימית