16 תשובות
המצב כנראה ממש לא נעים, אז רוב הסיכויים שאומר שאין עלי כסף.
גם אם היה עלי כסף, לא הייתי נותן לה כסף, מי יודע למה היא תנצל את הכסף (אלכוהול, סיגריות ועוד).
אנונימי
בלי לחשוב הייתי נותנת לה וקונה לה אוכל.
יש הרבה הומלסים רמאים אבל אני לא בעמדה של שיפוט ואם היא מבקשת כנראה שזה מה שאלוהים רוצה, אני אתן לה גם אתן לה.
אם יש עלי כסף, אני אתן
אם אין לה שום מגבלה הייתי אומרת לה שתלך לעבוד..
שואל השאלה:
"מאוחר כבר פאק" התשובה שלך נראית ממש מזוייפת, תארגן לה עבודה?! קשה לי להאמין..
בלי להעליב...
במקום להביא לה כסף אני אלך לקנות לה אוכל ומים כי מי יודע מה היא תעשה עם הכסף שלי אולי היא תקנה סמים במקום לקנות אוכל ומים
אם היה לי כסף הייתי הולך איתה לסופר וקונה לה כמה דברים
אם יש לי
אז אני אתן לה
וממש אל תחשבו עלי שאני בקטע
של התייפייפות כלשהיא, כי ממש לא
כל עוד יש לי אני נותנת, אני לא דואגת
מזה שייגמר לי. אני יודעת שבסוף הכמות שאני נותנת אלוהים מחזיר לי פי 2 :)
א
בשיא הכנות.. פשוט לדעתי אם היא כול כל מתאמצת כנראה היא ממש חייבת את הכסף...
וגם לכול אלו שרשמים אלך לקנות לה אוכל או אלך איתה לסופר
מה אתם ההורים שלה? ואם היא מבוגרת ממכם תרגישו נעים פשוט לומר "לא אני אלך איתך לקניות כי אולי את סוחרת סמים"...
וגם אל תתייפיפו שהומלסית עוקבת אחריכם הדבר האחרון שתעשו זה למצוא לה עבודה או ללכת איתה לסופר
לתת לה כסף נשמע לי אנושי לגמרי
כן, אולי היא הולמסית מזויפת, ואולי לא?
וגם אם היא מזייפת זה נראה לכם נעים לרדוף אחרי אנשים בשביל כסף?
לא זה לא נעים ולא נראה לי שמישהי תעשה את זה אלא אם יש לה ברירה אחרת
ואם זה לסמים, מי אתם שתשפטו? יושבים עם מזגן, שפע של אוכל ומים ישנים במיטה חמימה ונעימה שני הורים ובית
מי אתם שתשפטו אנשים שסובלים פי 1000 יותר ממכם?!
שואל השאלה:
"אנונימית" - זה לא ספאם וזה גם לא יכול להיות ספאם כי זה סקר.
אם יש לי קצת כסף קטן שאני לא צריכה, אני אתן לה.
אבל אם יש לי איזה 50 שקל נוספים, אני אלך לקנות לה לאכול או משהו.
לא הייתי נותן לה.
כשהייתי בחול במקרה נתתי לאיזו הומלסית עם ילד ואז היא פשוט הלכה לבעלה או חבר שלה ולקחה סיגריות.
מאז אין יותר לתת לאנשים כאלו
אושר אין לי אבא ובשביל אוכל למיטה חמה אני עובד אז לכי לראות סרטונים של עדן אברג'יל ימושפעת
יש אנשים שעושים את עצמם כדי לקבל כסף... הייתי קונה לה אוכל.. הכי טוב:)
לאלאלא
באותו הנושא: