3 תשובות
חח יואו גם אצלי כולם היום קיבלו צו ראשון! כל הסנאפצ'אט שלי בזה.
לכי תבדקי בדואר אולי גם את קיבלת עכשיו
נולדתי בפברואר ועוד לא קיבלתי, ומלא ילדים שנולדו אחרי קיבלו. אך תדאגי הצבא לא שוכח אף אחד. אולי באיזור שלך החלוקה לא כל יום אלא כל כמה ימים וזה הגיוני שלא קיבלת. תחכי קצת.
אגב גם כל הסנאפ שלי מפוצץ בתמונות כאלו..
אגב גם כל הסנאפ שלי מפוצץ בתמונות כאלו..
באותו הנושא: