5 תשובות
תקשבי, למה אין לך אומץ? תגידי לה תאמת! כנות חשובה החיים! אל תנתקי קשר אל תאבדי אותה!
שואל השאלה:
לא יודעת מתביישת לדבר על זה
מה עושים?
לא יודעת מתביישת לדבר על זה
מה עושים?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי אומץ לדבר איתה על זה למרות שהיא תמיד אומרת לי להרגיש בנוח בא לי להתאבד אני לא יכולה יותרר
ואנחנו לא יכולות להיפגש זה נשאר פשוט דיבור בווצאפ וזהו
אין לי אומץ לדבר איתה על זה למרות שהיא תמיד אומרת לי להרגיש בנוח בא לי להתאבד אני לא יכולה יותרר
ואנחנו לא יכולות להיפגש זה נשאר פשוט דיבור בווצאפ וזהו
אנונימית
אל תנתקי קשר מאמי פשוט דברו על זה :)
למה לנתק קשר? אני מבינה אותך זה באמת כואב אבל היא החברה הכי טובה שלך, תפגשו יותר
באותו הנושא: