4 תשובות
תנסי יותר לרמוז לה או ללכת בשקט למי שאחראי ולהגיד לו ולשאול אם הוא יכול להגיד לה 'במקרה' או שפשוט תשבי גם תקחי הפסקה ואז היא תלך לעבוד כי היא תבין שמישהו צריך לעבוד.
בהצלחה
תעשי את מה שאת אמורה לעשות.. אל תקרעי את עצמך מעבר.. מה שהיית עושה תעשי זהו..
תזכרי יש כלל ואהבת לרעך כמוך.. תני לה זמן היא תעזור..
שואל השאלה:
זה לא עובר, זה כבר שנה וחצי ככה.
אנונימית
אתן לא חברות אם היא לא שמה לב שהיא לא עושה כלום ונותנת לך לעשות הכול.. או שהיא שמה לב ופשוט לא אכפת לה