7 תשובות
כן אבל אין לי מושג מה זה מוגלגים חח
בטח שהייתי הולכת *_* בלי ספק אפילו חח
חחח ברור? אבל אני מוגלגית אז לא הייתי יכולה לעשות שם כלום: ( טוב הייתי הולכת רק בשביל הזדמנות לראות את הרמיוני מקרוב.
כן! בשביל לראות את הרמיוני והארי *~*'
ובשביל לעוף על מטאטא במקום לנסוע על הוברבורדxd
ולהשתמש בשרביט
ובשביל לעוף על מטאטא במקום לנסוע על הוברבורדxd
ולהשתמש בשרביט
אנונימית
כל כך
ברור!
לא. אבל הייתי הולכת לתוך הסיפור של דמדומים בלי לחשוב פעמיים