התחברות
הרשמה
עשיתי קעקוע אתמול ומאז שמתי את המשחה שנותנים (פנטן פלוס)
כל פעם שאני שמה אותה מתחילות להיות לי מוגלות והחומר נוזל ושאני מורידה זה רגיל מה אני אמורה לעשות?
21 ביולי 2017, 20:02
קעקוע
קעקועים
משחות
חיטוי
תשובה אחת
תתקשרי למקעקע ותשאלי אותו
M
MichalK123