3 תשובות
הוא נחמד על אנשים אחרים אבל אני נגיד לא יכולה ללבוש משהו שהוא לא ממש קיצוני (אני מתלבשת כמו אורן מערוץ ריל סמודי)
כן, די אוהב את המותג ואת המוצרים שלו.
באותו הנושא: