6 תשובות
אייפון 7
7
לי יש ואני מרוצה
לי יש ואני מרוצה
אייפון שבע
אלא אם את רוצה לחסוך
אלא אם את רוצה לחסוך
לדעתי 6+
אייפון שבע פלוס
גם יותר טוב מהיר וזול
גם יותר טוב מהיר וזול