4 תשובות
למה שלא תגיבי לה?
חח לא.. נראה לי שהיא הייתה מצפה שתגיבי לה כמו שאת בטח רוצה שתגיב לך, אם אין לך סיבה מוצדקת אז נראה לי שזה לא בסדר
לא יודעת, זה פשוט נראה לי מוזר כי יש לה מלא חברות שכותבות לה "חיים שלי" "מאוהבת בך" ודברים כאלו. ואני לא מתכוונת לכתוב לה את זה. אז אולי זה יראה מוזר.
האמת אני לא חושבת שאי פעם הגבתי לתמונה
חח נראה לי שהבנתי אותך, הייתה לי גם חברה הכי טובה וכזה לא יודעת הרגשתי איתה הכי פתוחה והיא ידעה מה שאני חושבת על כל דבר אצלה אז לא הרגשתי צורך להגיב לה
באותו הנושא: