6 תשובות
תלכי לשיעור, זה בסדר אף אחד לא ישפוט אותך
גם אני דתי (:
יפה לך
וכנל.. תלכי עם אחות או בת דודה או חברה אחרת
וכנל.. תלכי עם אחות או בת דודה או חברה אחרת
חח תותחית לכי לבד תהני תקשיבי יהיה מעניין
תבקשי מחברה אחרת או בת דודה/אחות..
ואם לא אז תלכי לבד אם את ממש רוצה :) את תתגברי על הבושה כשתגיעי..
ואם לא אז תלכי לבד אם את ממש רוצה :) את תתגברי על הבושה כשתגיעי..
אל תתביישי זה יכניס בך קדושה יהיה לך כיף
לבוא איתי
באותו הנושא: