5 תשובות
לדעתי קורס מספיק, יש לי חבר שלקח קורס צילום וכעת מדי פעם מצלם בחתונות
אתה גם יכול ללמוד לבד, זה בעיקרעניינים טכניים.
אבל מצלמה!
אתה חייב קודם מצלמה!
צמצם
תלוי מה אתה מעוניין לצלם.
יש קורסים ברמות שונות וצילום מסוגים שונים דורש מיומנויות שונות וזה מנסיון עשיר בצילום. צילום ארועים (שהוא תחום תחרותי מאד) אינו דומה כלל לצילום לצרכי פרסום או מחקר בסטודיו.
ישנם הרבה תחומי התמחות בצילום-
צילום אופנה, צילום מזון, צילום תעשייה, צילום אדריכלות, צילום ביוטי, צילום פורטרטים, צילום טבע ועוד..
כל תחום דורש התעמקות, ידע ונסיון ספציפי לתחום.
תאורטית, עם הרבה כשרון ויכולת למידה אפשר לנסות לבד או בעזרת קורסים, אבל בד"כ מדובר בקורסים לחובבים.
ברוב המקרים הדרך הטובה היא ללמוד במקום מסודר לתואר,
ולנסות כבר בזמן הלימודים לעבוד כאסיסטנט אצל צלם טוב בתחום ההתמחות שמעניין אותך.
קודם כל צריך מצלמה. ושנית, כן. יש המון קורסים של צילום. אירועים, נוף, טבע, דוגמנות ועוד. יש קורסים למתחילים שמעוניינים לרכוש ידע. וגם צריך כישרון, לא פחות חשוב.
באותו הנושא: