5 תשובות
שואל השאלה:
אז אתה חושב שבגלל שזה כזה מוקדם צריך לעקור?
אז אתה חושב שבגלל שזה כזה מוקדם צריך לעקור?
אנונימית
אם לעקור זה הרופא שיניים אמור לומר, את צריכה לדבר עם רופא שיניים אם כואב לך והוא כבר יגיד לך מה יש שם
להרבה מהמכרים שלי בני 16-18 הוציאו שיני בינה וחלקם באמצע של הצמיחה שלהם
שואל השאלה:
אבל קראתי ששן בינה צומחת בין גיל 19-25...
אבל קראתי ששן בינה צומחת בין גיל 19-25...
אנונימית
כן זה יכול להיות
באותו הנושא: