2 תשובות
מורים בדר"כ נוהגים לתת חשבונים לאחר מספר שיעורים. אצלי זה היה לאחר כל עשרה שיעורים.
הוא חייב, כי אחרת הוא מעלים מס
הוא חייב גם לתת דיווח למס הכנסה
הוא חייב גם לתת דיווח למס הכנסה
באותו הנושא: