התחברות
הרשמה
הגלקסי s7 חזר מתיקן אחרי שבר פנימי במסך..
ומאז זה ולוחץ על כל מיני דברים שאני לא רוצה מתקשר לאנשים, עושה לייקים, שולח דברים..נכנס לדברים.. מה לעשות?
14 ביולי 2017, 12:39
פלאפון
Galaxy
תשובה אחת
להחזיר אותו לתיקון ולבקש מהם לתקן את הבעיה, כי ברור שהם לא סידרו אותו נכון
.
.I DONT KNOW