12 תשובות
2010 ובאיזור הזה
שנות ה70
זו לא שנה אבל המוזיקה.. אי אפשר להתחרות
אין כזה דבר מוזיקה טובה/גרועה כל אחד והטעם שלו
שואל השאלה:
בגלל זה כתבתי לדעתכם -,-
אנונימית
2003-2009
1995-1996
אזור אמצע שנות השבעים. ככה 1975...
יש שלושה עשורים שאני הכי אוהבת מבחינת המוזיקה, שנות ה60, ה70 והשמונים עד 1987 בערך.
1997