18 תשובות
אולי תנסי לבטל את ההזמנה. לפעם הבאה תלכי לחנות ותקני הכי טוב וחוסך כסף. אם את קונה מהאינטרנט זה יכול להיות קטן או גדול ושם את מודדת והכל
מזמינים פעם אחת... אם להחליף מידה עולה כסף עדיף למכור אותן למישהי ובכסף הזה להזמין חדשות ככה שאת לא מפסידה
שואל השאלה:
אז אם ההזמנה הבאה תהיה גם לא טובה מבחינת המידה אז למכור את הנעליים? ):
אם כן בכמה? במחיר שאני קניתי?
אז אם ההזמנה הבאה תהיה גם לא טובה מבחינת המידה אז למכור את הנעליים? ):
אם כן בכמה? במחיר שאני קניתי?
אנונימית
את קונה באינטרנט כי זה יותר זול כאילו? אז פשוט בפעם הבאה שאת רוצה לקנות תלכי לאדידס ותמדדי את הנעל שאת רוצה, תראי מה המידה שמתאימה לך ואז תזמיני באינטרנט
שואל השאלה:
אם אני כבר בחנות מודדת אז אני כבר אקנה בחנות מה הקטע למדוד בחנות ואז להזמין באינטרנו -_-
אם אני כבר בחנות מודדת אז אני כבר אקנה בחנות מה הקטע למדוד בחנות ואז להזמין באינטרנו -_-
אנונימית
שואל השאלה:
אני קניתי את הנעל באינטרנט כי אין את הנעל במגה ספורט (בדקתי בסניף שקרוב אלי) ויש אדידס רק בקניון הזהב בראשון לציון ולא יוצא לי להגיע לשם הרבה
אני קניתי את הנעל באינטרנט כי אין את הנעל במגה ספורט (בדקתי בסניף שקרוב אלי) ויש אדידס רק בקניון הזהב בראשון לציון ולא יוצא לי להגיע לשם הרבה
אנונימית
אמרתי שתעשי את זה כי חשבתי שאת מזמינה יותר בזול באינטרנט..
פתחו מלא חנויות של אדידס ופוט לוקר, יש בקניון עזריאלי ראשונים אדידס ופוט לוקר ובסינמה סיטי פוט לוקר ומגנ ספורט, שתדעי לפעם הבאה
תקשיבי את לא חייבת למכור את הנעל אם הנעל לא טובה כשיצא לך ללכת לכי לאדידס ותחליפי במידה שטובה לך.
אם הנעל גדולה בקצת אז את יכולה להשאיר במילא את יכולה לגדול עוד והמיספר יעלה.
או שתמכרי באותו סכום שאת קנית
או שתמכרי באותו סכום שאת קנית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לקנות מהאינטרנט ולבקש להחליף בחנות של אדידס בחנויות מבקשים קבלה
אני לא יכולה לקנות מהאינטרנט ולבקש להחליף בחנות של אדידס בחנויות מבקשים קבלה
אנונימית
אז תמכרי
שואל השאלה:
עכשיו כבר שילמתי עוד החפלה אבל אם זה לא יהיה טוב בכמה למכור?
עכשיו כבר שילמתי עוד החפלה אבל אם זה לא יהיה טוב בכמה למכור?
אנונימית
באותו המחיר שקנית אבל אם שילמת כבר על ההחלפה וזה יהיה טוב אז לא תיצטרכי למכור
שואל השאלה:
אה באמת?! לא ידעתי
מין הסתם שאם זה טוב אני לא אצטרך למכור
אה באמת?! לא ידעתי
מין הסתם שאם זה טוב אני לא אצטרך למכור
אנונימית
את לא צריכה להיות צינית
פשוט תמכרי אם זה לא טוב במחיר שקנית וזהו
איכס את עונה פשוט מגעיל תגידי תודה שעוזרים לך
אנונימית