לפני כמה זמן היה לי חבורה ואחד מהילדים שם ממש חיבבתי ובסוף הוא עשה עליי חרם והפיץ עליי שקרים אתמול חלמתי עליו והוא היה כזה רגוע ופשוט דיברנו ואז כשהתעוררתי התחלתי לחשוב עליו ולא בא לי לחבב אותו שוב קשה לי לכעוס על אנשים הרבה זמן אני סולחת מהר... אבל לו ספציפית אני לא רוצה לסלוח אבל עדיין מה לעשות בבקשה עזרה??? איך לשכוח ממנו??