3 תשובות
תנסה, יש כאלה שהתופעות לוואי אצלם באות לידי ביטוי ברמה ממש נמוכה, כמעט ולא. אם אתה רואה שיש תופעות לוואי ממש רציניות ובעייתיות שמפריעות לך לתפקוד היומיומי אז תפסיק לקחת.
יש לי חברה שהתחילה לקחת רואקוטן וזה עשה לה עור ממש יבש בפנים אז השפתיים התקלפו וגם הצד של האף, אבל היא דאגה לשים כל הזמן ווזלין ומשחה רפואית ואחרי חודשיים בערך זה כבר עבר והיא שמה הרבה פחות משחה. כי לוקח זמן לגוף להסתגל.
אנונימית
יש סיכוי נמוך לתופעות לוואי וגם הן באות לידי ביטוי ברמה נמוכה יותר. אם יש לך אקנה אז עדיף שתטפל בזה כדי שלא תהיינה צלקות בעתיד...
התופעות לואי שהיו לי זה יובש רציני בשפתיים ובפנים. פשוט שים וזלין והרבה קרם לחות וזה שווה את זה אחרי חצי שנה
אנונימית