תשובה אחת
כי דרור גילה שאיאד- הרופא החדש הערבי ( נראלי שקוראים לו ככה) הוא אבא של סעד והאקס של אסמה, ואסמה לא סיפרה לו את זה, ודרור בהתחלה כעס עליה ואחר כך הבין אותה, אבל בכל זאת הוא בחר שעדיף שהם ייפרדו בינתיים ו"היא תבין מה טוב לה"- להמשיך לגור עם דרור או שאולי עדיף לה לחזור לאיאד.. מקווה שהבנת :)