חברים של חבר שלי לא סובלים אותי ואני לא יודעת למה אני לא עשיתי כלום מהרגע הראשון הם עושים לי מבטי כעס כאלו זה מאוד מעליב בעיקר שהם בקושי מכירים אותי יש לציין וחבר שלי לא מאמין לי שהם עושים לי פרצופים וכל זה כי כשאני לידו אז הם סבבה אבל עם הוא הולך לדקה אז הם עושים פרצופים כמ שהם רק יכולים מה לעשות ?? להיפרד ממנו ?