5 תשובות
זה לא מסוכן פשוט שיש עור קשה ברגליים זה כואב שדורכים על הרגליים, מומלץ לקנות בסופר פארם אבן להוצאת העור הקשה ברגליים (זה הכי עדין) ויש גם פומפיה או כל מיני מכשירים להוצאת העור הקשה. ואחר כך להתמיד בקרם רגליים באופן קבוע
שואל השאלה:
תודה.
יש לציין שאני לא דורכת על זה
כי זה בחלק העליון של כף הרגל, מקדימה.
זה גם לא כואב, פשוט זה מוזר כי יש את אותו הדבר ב2 הרגליים - בדיוק באותה צורה ובאותו המקום.
זה כבר שנה וחצי ככה. (לא נגרם מנעלים כי לרוב אני עם נעלי אצבע או עקבים- ב2 המקרים הנעלים לא נוגעות במקום של העור היבש הזה).
תודה.
יש לציין שאני לא דורכת על זה
כי זה בחלק העליון של כף הרגל, מקדימה.
זה גם לא כואב, פשוט זה מוזר כי יש את אותו הדבר ב2 הרגליים - בדיוק באותה צורה ובאותו המקום.
זה כבר שנה וחצי ככה. (לא נגרם מנעלים כי לרוב אני עם נעלי אצבע או עקבים- ב2 המקרים הנעלים לא נוגעות במקום של העור היבש הזה).
שואלת.
זה כנראה נגרם מאיזה נעליים שיש לך, תמרחי פעמיים ביום בקרם רגליים.
לא ניתן לאבחן מה שיש לך דרך האינטרנט. בכל אופן, לא נשמע שמדובר במשהו מסוכן. אבל את צודקת כשרוצה להתייעץ ברופא
שלום לך,
אני כל כך אודה לך אם תספרי מה נאמר לך ע"י רופא העור. יש לי בדיוק את אותה הבעייה כבר כשנתיים. הקפדתי למרוח לפחות פעמיים ביום קרם או וזאלין ללא הועיל. זה יבש, קשה יותר מהעור הרגיל, וכהה. אותה הבעייה מופיעה לי גם במרפקים וקצת בברכיים.
אשמח לשמוע אם מצאת מה גורם לכך.
אני אכנס לאתר שוב...
תודה מראש
אני כל כך אודה לך אם תספרי מה נאמר לך ע"י רופא העור. יש לי בדיוק את אותה הבעייה כבר כשנתיים. הקפדתי למרוח לפחות פעמיים ביום קרם או וזאלין ללא הועיל. זה יבש, קשה יותר מהעור הרגיל, וכהה. אותה הבעייה מופיעה לי גם במרפקים וקצת בברכיים.
אשמח לשמוע אם מצאת מה גורם לכך.
אני אכנס לאתר שוב...
תודה מראש
אנונימי
באותו הנושא: