3 תשובות
בעיקרון מה שנוח לך.
אני אוהבת להשתמש ב6h להתחלת הציור ואחר כך להשתמש בעיפרון קצת יותר חזק להצללות וכל זה.
קניתי לפני שנה בקרביץ..
אני חושבת שעלה 40...
אני אישית אוהבת להשתמש בhb לשרטוט ההתחלתי ולעבור לb8 בשביל ההצללה..
לפני כמה שנים קניתי חבילה עם עפרונות מצויינים ב8 שקלים..
זה באמת תלוי איפה את קונה.
לגבי מה מומלץ, הכל מומלץ. אם את מציירת ציור ובמיוחד ריאליזם את צריכה להתחיל עם הגוון הכי בהיר ולעבור בהדרגה לכהה.
ממליצה לך לצפות בסרטונים ביוטיוב, הם ידעו להסביר את זה יותר טוב ממני. בהצלחה:)