5 תשובות
לא גם פתוח מ100 זה מושלם
שואל השאלה:
התכוונתי שאני בתקופת ניסיון וירד לי אמינות
לא.
נכון ש90 אחוזי אמינות ומעלה זה תנאי הכרחי לנאמנות, אבל הנאמנות לא יורדת אוטומטית. המערכת תצטרך להסיר אותך בשביל שלא תהייה נאמן יותר.
אני די בספק שהם בודקים את זה. וגם אם כן, לא נראה לי שיורידו מנאמנות על דבר כזה.

אהה אתה בתקופת ניסיון, אם יירד לך משמעותית על משהו רציני וגדול, יש מצב שיורידו אותך. אבל לא חושבת ש2 נקודות יזיזו להם.
שואל השאלה:
זה רק על ציניות
שואל השאלה:
תודה, אני מקווה.