6 תשובות
אם יש לה חבר ואת לסבית אז תדעי שזה בחיים לא יכול לקרות.. סליחה שאני אומרת את זה ככה אבל תחפשי מישהי שהיא כמוך:) ותשכחי ממנה..
לצערי אין משהו כל כך שתוכלי לעשות חוץ מלמצוא מישהי פנויה ובטעם שלך. זה יקח זמן ולא יהיה קל לשכוח אותה אבל זה יקרה בסוף. בהצלחה נסיכה.
פשוט תנסי להתגבר ולעבוד הלאה. אם היא סטרייטית ויש לה חבר אז לדעתי אין סיכוי וזה אבוד
זה קורה הרבה, אנשים נוטים לרצות את מה שהם לא יכולים להשיג, נסי לעבור הלאה, ולזכור שעדיף לך לחפש נערה שיש לך סיכוי איתי מאשר בחורה סטרייטית
שואל השאלה:
היא לא סטרייטית.. היא ביסקסואל
אנונימית
תכירי אותה תצאו לבלות ואולי היא תתאהב בך לכי תדעי. ולאהבה אין גיל סתם שתדעי