8 תשובות
תצרבי ווינדוס על דיסק און קי, תגדירי דרך הביוס שהמחשב יקרה קודם את הדיסק און קי ותתקיני רגיל. אם תצטרכי עברה תשלחי לי הודעה.
או שתלכי למעבדה
או שתלכי למעבדה
שואל השאלה:
אתם צדברים איתי סינית חח
כמה יעלה לי בערך תיקון במעבדה?
אתם צדברים איתי סינית חח
כמה יעלה לי בערך תיקון במעבדה?
אנונימית
שואל השאלה:
והאם התמונות והקבצים שעל המחשב ימחקו לי?
והאם התמונות והקבצים שעל המחשב ימחקו לי?
אנונימית
95% שהכול הלך. הווינדוס בטוח נמחק?
תיקון זה תלוי, הדיסק עצמו דיי יקר, 670 רק למערכת הפעלה.
תיקון זה תלוי, הדיסק עצמו דיי יקר, 670 רק למערכת הפעלה.
שואל השאלה:
דיי לא נכון.
אני לא יודעת זה מראה לי את הסימן של הוינדוס ואז כמה אפשרויות אתחול כונן וכאלה ואז כשאני לוחצת על אחד מהם המסך נהיה שחור ולפעמים מעביר אותי למסך כחול aptio משהו
דיי לא נכון.
אני לא יודעת זה מראה לי את הסימן של הוינדוס ואז כמה אפשרויות אתחול כונן וכאלה ואז כשאני לוחצת על אחד מהם המסך נהיה שחור ולפעמים מעביר אותי למסך כחול aptio משהו
אנונימית
את יכולה לצלם אולי מה מופיע?
שואל השאלה:
כן שנייה
כן שנייה
אנונימית
שואל השאלה:
.
.
אנונימית