3 תשובות
כריכים, לבשל פסטה זה לא כ"כ מסובך.
ספגטי? אורז? סלט
לחתוך ירקות בצלחת, למרוח על הלחם גבינה לבנה, או לשים גבינה צהובה.
אם את רוצה ביצה קשה, או חביתה - נוכל ללמד אותך להכין.
אם את אוהבת טונה, אפשר גם.
או טחינה, או כל סלט מוכן, אם יש: חצילים, חומוס וכו'.
או גרנולה עם יוגורט, או דגני בוקר עם חלב.
או פירות חתוכים מעורבבים עם קוטג'- יאמי, יאמי.
לקינוח: מעדן שוקולד, או יוגורט, או פרי.
וכמובן שתיה קרה או חמה.
בתאבון.
באותו הנושא: