3 תשובות
יש בתחנת רכבת קופאית ואת אומרת לה לאן את רוצה לנסוע את משלמת והיא מביאה לך את הכרטיסים, ויש שם גם מכונה שאת יכולה להכניס שטר או כרטיס אשראי ולסמן במסך לאן וזה יוציא לך כרטיסים :)
(אם יש לך עוד שאלות את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי)
אתה פשוט מגיע לתחנת רכבת וקונה כרטיס מהפקידה ואז הולכים לרציף ועולים לרכבת
אפשר לקנות מפקידה, או ממכונה כזו, את בוחרת לאן לנסוע, מכניסה כסף ומקבלת כרטיס
ואז מעבירה אותו והולכת לרציף