3 תשובות
פשוט לדבר ישירות עם זאת שמרכלת ולומר לה שלא מגיע לאותה אחת חברה כזאת ושהיא צריכה להפסיק כי זה לא יפה
אני תמיד בדילמות כאלה בין לספר ולבקש שלא תאמר כלום למרות שאז יש דחף לריב עם מי שריכל עליך, לבין לא לומר כלום לאותה אחת אבל לומר משהו לזאת שמרכלת
עזבי את זה היא כבר תגלה לבד לא צריך להתערב.. זה סתם יעשה בלאגן
ולגבי המרכלת תגידי לה שלא תדבר איתה עליך/שזה לא מעניין אותך.. מי שמרכל איתך בסוף מרכל עליך ככה זה תמיד
אני מזדהה איתך. מנסיון אישי, תני להם לריב, אל "תתערבי" להם בעניינים, גם אם את מרגישה שזה הדבר הכי נכון לעשות (מנסיון) אם הם יום אחד יפסיקו להיות חברות, את תדעי שלא היה לך שום קשר לזה.
באותו הנושא: